hétfő, április 01, 2013

Tények

Érdekes dolog ám, mikor nyilvánvaló dolgokra ébredsz rá. Amik eddig is ott voltak a szemed előtt, csak nem akartad meglátni...

Szeretem, ahogy játszik. Szeretem, ahogy mosogat. Szeretem, ahogy kaját készít. Szeretem, hogy folyton melege van. Szeretem, ahogy etet. Szeretem, hogy eljön velem a boltba. Szeretem, ahogy néha felcsillan a szeme. Szeretem, ahogy rám néz. 
Szeretem, ahogy mosolyog rám. Szeretem, ahogy cukkol. Szeretem, hogy félt. Szeretem, hogy törődik velem. Szeretem, hogy fontos vagyok neki. Szeretem, ahogy néha megsimogat. Szeretem, ahogy az emberekkel viselkedik. Szeretem, ahogy énekel. Szeretem, ahogy nevet. Szeretem, ahogy magához ölel. Szeretem, ahogy élvezi, mikor bekenem az arcát. Szeretem, ahogy megkér, hogy csináljak teát. Szeretem, ahogy kinevet, mikor megijedek. Szeretem, ahogy segít. Szeretem, ahogy hülyéskedik. Szeretem, amikor gondolkozik. Szeretem, ahogy alszik. Szeretem, ahogy szuszog. Szeretem, ahogy néha hozzám bújik.

Szeretem, ahogy duzzog. Szeretem, ahogy haragszik. Szeretem, ahogy hálás. Szeretem, amikor hülyeségekről beszélgetünk. Szeretem, amikor hajnalig nem tudunk aludni. Szeretem, ahogy megoszt velem mindent. Szeretem, ahogy morog. Szeretem, hogy mindig próbál rendet tartani. 
Szeretem, hogy őszinte. Szeretem, amikor hozzámér. Szeretem, ahogy átkarol. Szeretem, ahogy néha rám fekszik  Szeretem, hogy akaratos. Szeretem, hogy határozott dolgokban. Szeretem, ahogy megcsókol. Szeretem, ahogy örömet szerez. Szeretem, hogy megértő. Szeretem, hogy türelmes volt velem. Szeretem, amikor felemel. Szeretem, ahogy birkózunk. Szeretem, ahogy támogat. Szeretem, amikor a hátán visz.
Szeretem a haját, a szemeit, a karjait, a mellkasát. Szeretem az ajkát, a füleit. Szeretem magamon érezni a kezeit. Szeretem, ahogy keresztben vannak a lábaink, amikor fekszünk. Szeretem, amikor kihagyjuk az egyetemet. Szeretem, hogy felnőttnek érezhetem magam mellette. 
Szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése