kedd, június 11, 2013

Találtam - találó


7 megjegyzés:

  1. Pedig:
    http://www.youtube.com/watch?v=mTRwRdf43Gc

    VálaszTörlés
  2. Amúgy van bennem egy nagyon nagykérdőjel, amit persze nem kötelező megválaszolni, mert elég magánügy téma, de nem hagy nyugodni. Ekkorát csalódtál valakiben vagy valakikben? Mert elnézve a blogod témáját egy Coelho regény az életed és a te apró sziveden táncol mindenki. Nem hiszem, hogy ez egy ilyen meg nem értett tini lány blogja ez, akit nem szeret senki, mert tökre életvidámnak tűnsz amúgy és hihetetlenül atraktív is vagy szóval nekem paradox az egész. Örülnék, ha mesélnél arról ami benned van, mert itt csak a következményét látom. Persze megértem, ha nem és akkor nem is "zaklatlak" tovább.

    VálaszTörlés
  3. Ha adsz egy e-mail címet, szívesen beszélgetek veled, ha tényleg érdekel ez az egész. :)

    VálaszTörlés
  4. nobody? Én azt hittem, hogy csak egy embertől várod, hogy viszont szeressen, de nem nagyon tudod elfogadni, hogy nem kaphatsz.

    VálaszTörlés
  5. Ó, van amikor tényleg úgy érzem, hogy 'nobody'. De van a tiedben is igazság...

    VálaszTörlés