hétfő, május 20, 2013

Mikor kicsit minden más

Elkezdtem pár bejegyzést visszaolvasni és nem lepődtem meg - ami nagy szó. Emlékszem arra, hogy biztatom magam, hogy a nevetés és a jókedv mindig mindent megold, csak éppen nehéz megtalálnom a sötétben. Emlékszem, hogy köszönetet mondok a barátaimnak, akik mindig mellettem állnak, hogy nem hagyják, hogy magamba zuhanjak és képesek elviselni rosszabb napjaimon is. Emlékszem, hogy lelkes voltam az egyetemmel kapcsolatban és jobb átlagot akartam az elsőnél - szép álmok voltak. Sajnos a szorgalmam még mindig a padláson heverő poros dobozban van, és csak nagy ritkán, rövid - túl rövid - időkre jön elő, ráadásul az anyag is sokkal nehezebb; ami az előző félévben a legnehezebb volt, most az a legkönnyebb, így kicsit képességeim határát súrolom. 
Lelki állapotom rendkívül széles skálán mozog, és ijesztően nagy léptékben változik. Pillanatok kérdése, hogy vidámból átmenjek a legéletuntabb állapotba. Nem jó ez így, valamit kezdenem kell ezzel. Talán ha az egyetem első évének vége, és átélek pár IGAZI kudarcot, mint a várható bukás (Hatalmas Szívfájdalom  - így, nagybetűsen), megízlelem, hogy milyen is a valódi élet és miket kell kiállni, hogy egyszer működjenek a dolgok. Mint a programozásban a fordítás.. Visszadobja, míg hiba van benne. No, lehet, hogy valamit rosszul csinálok és itt a hibaüzenet - a figyelmeztetés, hogy javítsam ki. Talán ha ügyesebben hozok majd döntéseket az élet minden területén, nem lesz ennyire elkeserítő a valóság. Maybe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése