szerda, február 27, 2013

Nájn, avagy kilencedik nap

Fúha. Megint majdnem ki fogok futni az időből. De sebaj. Gyors leszek, mint a villám. Tulajdonképpen megint egy remek kis indítása volt a napomnak - ezt el bírnám viselni mindig. :D Aztán közel a régi átlagoshoz kezdett hasonlítani. Adatszerken elértem a mélypontot - nem igazán tudtam odafigyelni, állandóan majdnem elaludtam; tanulság: erre az órára mindig vinni kell innivalót, különben nem leszünk jóban! Progon is unatkoztam, aztán írtam egy cuki kis programot egy pontért - ezúton szeretném megköszönni a minimális közreműködést a mellettem ülő srácnak! :D Aztán kihagytam egy frankó kis PASO koncertet... Amiért tulajdonképpen haragszom magamra. Legközelebb ne merészelj kihagyni ilyesmit, világosan fogalmaztam?! Hah?! Helyes.
A napok telnek, egyre jobban kirajzolódik a döntésemre tekintettel lévő események ellentétessége. Ámulok-bámulok és töröm a buksim, hogy jó-e, hogy így van, vagy sem. Tűnődöm, hogy nem kellett volna inkább a másik döntés mellett kitartani és hagyni, hogy később esetlegesen jó legyen... De most olyan jó így...! Picit félek azért. Na, majd meglátjuk... mindenesetre kitartást kívánok magamnak.

NOTE: Tényleg kitartást kell tanulnod, mert mindig, ismétlem: mindig az a baj, hogy hamar feladod. Na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése