csütörtök, február 21, 2013

Harmadik nap

Kezdtem a mai csütörtököt egy kellemes kis reggeli rosszulléttel, de legalább tudom, hogy fél óra alatt is el lehet készülni frankón. Már az IK-n csücsülök és rájöttem, hogy a mai órát tulajdonképpen ki is hagyhattam volna, mivel számrendszerekről van szó. Ez két dolgot jelent: túl korán van még a számolgatásokhoz; illetve ezt már tanultam és jól vizsgáztam belőle, tehát reménykedem a tényben, hogy ez nem fog gondot okozni.

A tegnapi nap óta is sokat fejlődtem, úgy érzem újabb lépést tettem előre.
Tanulság: ha úgy érzel már az adott pillanatban, hogy rossz döntést hoztál, gondold át újra, mert lehet, hogy a döntés megváltoztatásával hosszútávon bajt okozol magadnak, de legalább a jelenben nem esel depresszióba - és ez sem egy elhanyagolandó tény. Véleményem szerint.

Remélem, ma nem alszok el elektronikán...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése