kedd, február 19, 2013

Első nap

A mai napom irdatlan erős fejfájással indult - bár nem csoda, a sok sírás mindig fáj utólag is. Szívmelengető volt, hogy arra ébredhettem, hogy vannak, akik törődnek velem, végtelen hála érte!

Elkezdtem nézni a Holdfény királyságot - ami őszintén szólva nem a legmegfelelőbb film jelen állapotomban.

Aztán rögtön az első napon sikerült megszegnem a fő elhatározásomat. Sebaj, erős leszek, és így csinálom végig - újra, az elejétől...

További tervek: felöltözni, táplálékot juttatni a szervezetembe, nem sírni, futni, nem sírni, előadásra menni, úgy tenni, mintha semmi baj sem lenne, nem sírni, lefeküdni aludni, nem sírni.

Kicsit kiborítóak a könnyek, főleg, hogy alapból én rohadtul nem számítottam erre. De hát ez az én formám...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése