hétfő, február 25, 2013

-06

/vasárnap, február 24, 2013/

Kicsit megkésve, de leírom a tegnapi bejegyzést. Sajna - vagy nem, bealudtam 22.55 körül, és aludtam egészen negyed 7ig, majd háromnegyedig.
Szóval. A tegnapi nap elég furcsán kezdődött - nagyon nem az én napom volt. Kicsit nehezen viseltem a viszontagságokat, és ezen nem segített az egyre romló lelkiállapot. Ennek ráadásaként csalódnom kellett több emberben is (ja, a vonatot is majdnem lekéstem) és rá kellett döbbennem, hogy csak magamra számíthatok. Még mindig itt tartok, pedig azt hittem, hogy az elmúlt hónapokban ez megváltozott, de sajnos ez nem így van.
Este még volt egy lelki pofára esésem, ezért döntöttem a korai lefekvés mellett. Így, hogy összegeztem a napot, mégis csak azt mondom, hogy "nem sajnos".

A szombati napomról pedig: végre találkoztam az egyik legaranyosabb barátnőmmel, aki már nagyon hiányzott, és jó volt vele kicsit nevetgélni, de azt vettem észre - bánatomra -, hogy már ez sem teljesen a régi. I really miss the old times...

Meg a pénteki röpi miatt keresnem kell térdvédőt is, mert ha egy óra után ilyen hihetetlenül durván néz ki a térdem, akkor a most pénteki után tuti a kórházban kötök ki térdvédő nélkül. És fuck, Nyíregyházán bezárnak az üzletek egykor szombaton... Yay.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése