szombat, december 01, 2012

Nos.


Megértük hát azt is, hogy egy előre be nem tervezett estéből jó sülhet ki. A következőképpen alakultak a dolgok: a délutánt szobatársammal és barátaival töltöttem; fagyoskodtunk kicsit az esős karácsonyi forgatagban, ettem marcipánt, vettem a húgomnak kakasos nyalókát, kóstoltam propoliszos mézet és narancsos hollandus forró csokit. Aztán biliárdoztam nyár óta először (és annyira nem is ment nagyon rosszul, mint gondoltam), majd trolihoz ballagtunk és visszajöttünk a koliba. Közben kedves M. írt, hogy kéne neki sebtapasz (már komolyan nővérkének érzem magam, minden ilyesminél én vagyok az illetékes), átjön érte később. 11 körül meg is érkezett a társaság, majd 5-10 perces könyörgés után rávettek, hogy tartsak velük. Feladtam hát az esti meleg teát a biztonságos ágyikómmal együtt és elindultunk. Itt részese lehettem jó pár csocsó meccsnek, majd beszóltak nekem - de szerencsére meg lettem védve (mindeddig először!). Ezután továbbhaladtunk másik helyre, ahol is láthattam egy igazi party.. khm.. örömlányt(?), aki egy idegennek kezdett vetkőzni a szomszédos boxban. Hát fura egy helyzet volt, mit ne mondjak. Itt sokat kacagtam a táncoló és éneklő srácokon - felbecsülhetetlen élmény az ilyen! Lassacskán innen is útra keltünk, immáron hazafelé. Az úton ment az éneklés, a támogatás, az esés, a bokafájás, majd ismét az én részem következett: boka leápolása. Bokafix elő, rögzítés, majd társaság útnak indítása. Csendben koli szobába jövetel, elkészülés és végül végre valahára alvás. Nem hittem volna, hogy eljutok idáig, de örömmel konstatáltam, hogy sikerrel jártam és jól éreztem magam az este folyamán. :) 
Köszönöm srácok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése